17 December 2011

Jerk!


Assalamualaikum...
Ok fine... Skarang ni aku nak crte pasal pngalaman aku sblum nak exam aritu... *Fuhhhh* satu perkara yang amat sukar n xdpt aku lupakan.. Sbb pe? yela SPM tu dah 11 tahun aku tgu dy... Tibelah saat nya.. Tapi aku ni jenis yang suke buang mase jugak na... Hadoi tu lah problemnyeee... Eh best ape buang mase.. kihkihkih.. (ayat tak gune) Xdelah kan aku ni cepat lalai dgn sesuatu bnde tu..tambah tambah lg bile mnghadap lappy ni... Hamboih!!! kalo mnghadap lappy tak mengantok lgsg bile buku depan mate semedang ngntok tibe tibe menjelma... Memang susah kalo cmni tros.. Ehmmm.. Aku ni bukan tak de niat nak berubah time tu tapi kan suke pk cmni "Ala mase panjang lagi,ape nak takut"... Ha itulah akibatnyaa bile Exam dah betul2 dekat AKULAH ORANG YANG PALING SEBOK KAT DUNIA NI,,SUME BUKU AK NAK BACE... Weyh!!! Mane sempat dah kalo buat keje last minit cmni... Sepatutnya aku tak cmni..., At least,, di saat akhir cmni aku aku tinggal nak revise je ape yang patut bukan nye learning something new!!! eerrghhh,,mule lah tension datang melande diri ku ini... Hmm... Aku lebih sebok kan hal yang xpatut aku buat mcm Facebooking,Blogging,Stalker, n keje keje lain yang xpatut aku buat tu!habis semua blog orang aku stalker bace diorg punye story... tapi bile aku rase bersalah aku brhenti aku bace buku.., Dan dan itu hanye bertahan 15 minit je pastu aku sebok nak cari maksud kat google.. Last aku kemane,fb kemane,blog kemane ape pon xboley... Memang xpatut.. Then bile tgk jam dh pukul 12 mule menggagau sbb xbace ape ape lg.. siooottttt!!! cuak glerlah!!! penghabisan nya aku tdo n berazam nak bgn besok pg nye... bile bgun besok pgnyee aku cube jugak bace yang mane pnting tu mane tahu masuk ke kan.. kihkihkih.. ade la masuk sikit2,,yang selebih nye terbang nth kemane... so moral of story kpd korg yg ade perangai mcm aku ni stop stopkan lah tau.. nanti diri sendiri mnyesal.. MERANA DIRI... :(



No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Blog Archive