20 December 2011

Hati aku rase HEMPEDU!!!


ASSALAMUALAIKUM... :'(
SORRY... Entry kali ni sedih.... Semuanya pasal duka,,,pasal lara.... Tak dapat diucap,,sbb semue tak terkata... Payah nak percaye ,, Payah nak terime... Sanggup menconteng arang ke muke bonda yg melahirkan,, walid yg mencari rezeki... Tak pernah dikenang jase baik mereka membesarkan... Susah payah mereka,, malah keringat mereka yang kau tusuk dari belakang... Anak jenis ape yg sesuai aku namekan kau??? ANAK DERHAKA SUMPAH MEREKA! Sungguh tertusuk aku mendengar ayat itu tapi kau masih boleh menunjuk belang hitam,,belang api yg tak pernah kau cube nak padamkan.. Ego meninggi seolah kau hilang pedoman hidup... Benda dah terbukti dan tak perlu kau sangkal tapi kalau itu kemahuan kau tiade sape dapat menghalang termasuk Walid dan Bonda... Apa guna mereka mempertahankan diri kau tapi kau masih perdi ikut ke jalan hitam... Angkara syaitan semue PUNAH  belaka.. Tak ade ape yang baik kau tinggalkan.. SEMUA nya hanya pahit duka lara.. Kau lebih pentingkan orang asing berbanding Hati Bonda yg melahirkan kau ke dunia... Sudah bertahu aku lihat semue ini,, sampaikan aku naik muak nak muntah dgn perangai kau...Kau tak pernah menyenangi hati mereka,,yang kau tahu hanye menyakiti dan membuat mereka duka lara...Engkau sememang nya tak pernah mnjadi contoh apatah lagi diri kau... Diri kau pun tak pernah dihormati sebab tu mngkin kau tidak reti menghormati Bonda dan Walid... Engkau kate melahirkan itu SAKIT,, tapi lame kelamaan aku tengok perasaan insaf kau tu hilang dgn pelan pelan.. Kau kembali sprti dulu walaupun plbagai musibah dah menimpa diri kau.. Kau sememangnya tak pernah INSAF!!!  AKU SEDIH,AKU SEDIH KAU PERLAKU BEGINI... MOGA SUATU HARI NANTI ALLAH AKAN MENUNJUK KAN BETAPE KUASE NYA AIR MATA BONDA YANG KAU SAKITI INI... :'(  
SESUNGGUHNYA KAU AKAN MENYESAL!!!!!



No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Blog Archive